W wirtualnym salonie Audi
Wiadomości / Wydarzenia / Audi
Po Londynie i Pekinie, przy berlińskiej ulicy Kurfürstendamm uruchomiono trzecie na świecie Audi City. W jednym z najbardziej prestiżowych miejsc metropolii można zobaczyć zaawansowany, cyfrowy showroom. Zwiedzający mogą wejść w wirtualny świat Audi w po raz pierwszy uruchomionym formacie stereo 3D. Innowacyjne rozwiązania prezentowane w Audi City dostępne będą w przyszłości także dealerom samochodów marki Audi. Wybrane rozwiązania techniczne prezentowane w cybersalonie, na życzenie będą udostępniane w zgłaszających takie zapotrzebowanie salonach sprzedaży. Wraz z premierą Audi City, uruchomiono elastyczny model użytkowania samochodów segmentu premium. Pod nazwą "Audi select", będzie oferowana klientom Audi City Berlin możliwość użytkowania maksymalnie trzech różnych modeli Audi rocznie, w ramach jednej, łącznej raty miesięcznej.
„Audi City wytycza przyszłościową drogę sprzedaży. Dzięki tej koncepcji łączymy to co najlepsze z dwóch światów: nowe możliwości techniki cyfrowej i bardzo zindywidualizowane doradztwo sprzedażowe.“ – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi AG. „Teraz w Berlinie, jednym z najbardziej fascynujących miast świata, oddajemy do użytku unikalne miejsce ekskluzywnego dialogu z klientem. Dlatego znacznie unowocześniliśmy Audi City, dodając nowe rozwiązania techniczne i zindywidualizowane usługi.“
Ekspozycja w Audi City ukazuje całą paletę modeli Audi wyłącznie w formie cyfrowej. Dzięki innowacyjnej technice medialnej, zwiedzający mają możliwość indywidualizacji wybranego samochodu na milion sposobów i obejrzenia go w skali 1:1 na specjalnym ekranie, tzw. powerwall’u, którego wysokość równa jest wysokości pomieszczenia wystawowego. Na koniec, klient może zarezerwować termin jazdy próbnej lub od razu zlecić produkcję swojego samochodu. Otwierając w lipcu 2012 salon Audi City w Londynie, Audi przejęło rolę pioniera w cyfrowej sprzedaży samochodów i od tego czasu wciąż rozwija te ideę. Uruchomiony w Berlinie cybersalon oferuje jeszcze większą różnorodność prezentowanych cyfrowo obrazów i umożliwia klientowi skonfigurowanie swojego pojazdu poprzez wybór spośród wszystkich możliwych funkcji, rozwiązań technicznych i elementów wyposażenia, jakie w swoim asortymencie ma niemiecki koncern. Na odwiedzających berliński showroom czeka 375 m kw. powierzchni na dwóch piętrach i 87 m kw. cyfrowej powierzchni projekcyjnej.
Jak zapowiada producent, następny showroom Audi City zostanie otwarty w Moskwie.Audi przygotowało także nowy, elastyczny format mobilności przyszłości - Audi select. Alternatywnie do zwyczajowych form sprzedaży czy leasingu samochodów, wyłącznie klienci Audi City Berlin będą mogli skorzystać z możliwości użytkowania nawet trzech modeli Audi pod rząd, za jedną, łączną miesięczną ratę pieniężną. Ponadto klienci Audi select będą mogli wybierać z bogatej gamy modeli i rozwiązań technicznych.
„Od A3 Sportback e-tron, naszego pierwszego pojazdu hybrydowego plug-in, aż po najszybsze modele Audi Sport: decydując się na opcję Audi select, klient będzie mógł jeszcze głębiej wejść w świat czterech pierścieni” - dodaje Luca de Meo. „W ten sposób łączymy niezależność, którą daje posiadanie własnego samochodu, z jeszcze większą elastycznością i tworzymy skrojoną na miarę mobilność spełniającą najbardziej wyszukane oczekiwania.“
Audi select będzie dostępne w showroomie Audi City Berlin od kwietnia br./oprac. ns/ Foto: Audi [gallery ids="44847,44846,44845,44844"]Zobacz podobne artykuły:
Marcello Gandini i Lamborghini Countach
Wiadomości / Wydarzenia
2024.04.13
Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy?
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.13
W ofertach na rynku wtórnym coraz więcej „młodszych” aut
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.08
Elfyn Evans powtórzy sukces w Chorwacji?
Wiadomości / Moto sport
2024.04.19
Luksusowy „elektryk” spłonął w Warszawie
Wiadomości / News
2024.04.19
Uzbierał 30 pkt i zapłaci 6500 zł mandatu
Wiadomości / News
2024.04.19