Debiut MG3
MG Motor zaprezentował model MG3 i jego zaawansowaną technologię Hybrid+.
MG3 jest pierwszym samochodem marki wyposażonym w innowacyjną technologię Hybrid+. U podstaw systemu Hybrid+ leży pięć kluczowych elementów - silnik, skrzynia biegów, akumulator, silnik elektryczny i generator. MG3 posiada 1,5-litrowy silnik benzynowy o mocy 75 kW i silnik elektryczny o mocy 100 kW, który uzupełniony jest o oddzielny generator. Pozwala to na wykorzystanie wielu trybów hybrydowych oraz zapewnia elastyczne i wydajne osiągi w różnych środowiskach i warunkach jazdy. Kierowcy mogą dopasować tryb jazdy względem własnych potrzeb, wybierając z pośród trzech dostępnych - Eco, Standard i Sport. Tryb Eco jest skalibrowany pod kątem optymalnego zużycia paliwa i zapewnia łagodne przyspieszenie i łagodną reakcję przepustnicy, podczas gdy tryb Standard gwarantuje połączenie oszczędności i wysokich osiągów. Cechuje się wydajnością i dobrze sprawdza się w przypadku większości rodzajów podróży. Tryb Sport to znacznie bardziej responsywna kalibracja, uzyskana z połączonej mocy wyjściowej, która zapewnia jedne z najlepszych osiągów w klasie hybrydowych samochodów z segmentu B. MG3 został wyposażony również w większą w porównaniu ze swoimi poprzednikami pojemność akumulatora 1,83 kWh, zaawanasowaną trzybiegową automatyczną skrzynię, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 8 sekund oraz łączną moc wyjściową 195 KM.
Technologia układu napędowego MG Hybrid+ zadebiutowała w nowej generacji MG3 i jest pierwszym, konwencjonalnym systemem hybrydowym w gamie modeli MG. Pomimo koncentracji na efektywności, zelektryfikowana technologia gwarantuje doskonałe osiągi. Oznacza to, że MG3 Hybrid+ jest idealny zarówno do szybkich wypadów na miasto, jak i do dalszych podróży po autostradzie. Jednocześnie czyni to MG3 najszybciej przyspieszającym hybrydowym samochodem segmentu B, zapewniając wyjątkowe wrażenia z jazdy.
Udany design i komfortowe wyposażenie
MG3 jest zupełnie nowym modelem, zaprojektowanym od podstaw. Samochód ma zwiększone wymiary, co przekłada się na znacznie większą przestrzeń we wnętrzu dla pasażerów. Posiada 293-litrowy bagażnik, co czyni go modelem z największą przestrzenią bagażową w klasie hybrydowych samochodów segmentu B. MG3 zapewnia szereg elementów stylistycznych, takich jak reflektory LED i nową paletę kolorów. Dostępny jest w 7 wersjach kolorystycznych: niebieski „COMO”, czarny „PEBBLE BLACK”, czerwony „DIAMOND RED”, biały „DOVER WHITE”, srebrny „COSMIC”, szary „HAMPSTEAD” oraz żółty „PASTEL”.
Samochód wyróżnia się wbudowanym dwuekranowym kokpitem. Kierowcy mają do dyspozycji 7-calowy cyfrowy ekran oraz 10,25-calowy centralny system informacyjno-rozrywkowy. W standardzie samochodu znajdziemy nawigację satelitarną, podobnie jak funkcję integracji smartfonów z autem poprzez Apple CarPlay/Android Auto. Wbudowana aplikacja oferuje poziom łączności i funkcji dla klientów MG3, które zazwyczaj są kojarzone z modelami klasy premium. MG3 został wyposażony również w klimatyzację, czterogłośnikowy system audio z łącznością Bluetooth, cztery porty USB oraz tylne czujniki parkowania i kamerę. Wyższy poziom wyposażenia oferuje dodatkowo tapicerkę z elementami sztucznej skóry, dostęp bezkluczykowy, podgrzewane przednie fotele i kierownicę oraz kamerę 360 stopni.
Samochód korzysta z najnowszych zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS) oraz technologii MG Pilot, która obejmuje asystenta utrzymania pasa ruchu z systemem ostrzegania przed niezamierzoną zmianą, tempomat adaptacyjny, ostrzeganie przed kolizją z przodu i asystent jazdy w korku.
MG3 będzie dostępny dla polskich klientów w 3 wariantach wyposażenia (Standard, Excite i Exclusive), zapewniając doskonałą relację jakości do ceny. Ceny bogato wyposażonej wersji Standard zaczynają się już od 87 950 PLN, podczas gdy wersja Excite dostępna będzie od 94 500 PLN, a wersja Exclusive od 101 000 PLN.
MOTOTRENDY.PL
Źródło: Biuro Prasowe MG Motor
Zobacz podobne artykuły:
MG HS 1.5 T-GDi Exclusive - Czyli chińska szansa na sukces
Testy / Testy
2025.01.06
SUV Mercedes-AMG wyjechał na drogi
Prezentacje / Nowości
2024.12.12
DS 8 – Tajemniczy
Prezentacje / Nowości
2024.11.26
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu aut elektrycznych
Wiadomości / Gorące tematy
2025.01.13
Porsche GT3, którego nikt nie kupuje
Wiadomości / News
2025.01.12
HySE-X2 - Wodorowy buggy w Rajdzie Dakar
Warsztat / Technika
2025.01.11