Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
VW Multivan PanAmericana – Dla kierowcy i... motocykla
kalendarz 15/09 2015

VW Multivan PanAmericana – Dla kierowcy i... motocykla

Wiadomości / Prezentacje / Concept Cars

Komfortowy Multivan w nowej wersji?

Dobrze znany Multivan obok wielu praktycznych cech, otrzymał jeszcze jedną – możliwość przewiezienia motocykla. Dotychczas do transportu motocykla służyła przyczepa. Tymczasem podczas wystawy we Frankfurcie, Volkswagen Samochody Użytkowe prezentuje kolejną wersję modelu T - studyjny Multivan PanAmericana.

Najbardziej charakterystyczną cechą auta jest właśnie możliwość przewiezienia cennego motocykla we wnętrzu pojazdu, a dzięki elektrycznej rampie wygodnie go załadować i wyładować.

Studyjny Multivan PanAmericana w białym kolorze nadwozia wyróżnia się kilkoma detalami - napisy „PanAmericana” z tyłu nadwozia i na słupkach B, czerwona listwa na osłonie chłodnicy oraz dekoracyjne linie powyżej progów. Sportowy styl podkreślają poszerzane nadkola i progi oraz błyszczące czernią 18-calowe obręcze kół Palmerston z lekkich stopów oraz dodatkowa osłona z przodu, chroniąca podwozie.

We wnętrzu pojazdu zastosowano materiały - białe i mające wygląd włókna węglowego, dopasowane do koloru nadwozia, dekoracyjne panele oraz fotele wykończone materiałem o wyglądzie karbonu z kontrastowymi szwami. Ponadto aluminiowa ryflowana blacha zamiast wykładziny podłogowej w kabinie pasażerskiej.

Zaprezentowana po raz pierwszy we Frankfurcie specjalna edycja Multivana jest przeznaczona dla wymagających klientów - motocyklistów, którzy swoje maszyny chcą przetransportować na duże odległości „pod dachem”. Na razie bez odpowiedzi pozostaje pytanie odnośnie wprowadzenia tej wersji do oferty, choć jest to bardzo prawdopodobne.

Norbert Szwarc
Foto: VW

Podstawowe dane:
Wymiary:
Długość: 4.904 mm
Szerokość: 1.904 mm
Wysokość: 1.990 mm
Prześwit: 178 mm
Rozstaw osi: 3.000 mm
Kąt natarcia/ zjazdu 21,8 stopni/16,2 stopnie
Rodzaj napędu:
Stały napęd na cztery koła 4Motion, mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
Silniki/moc/skrzynia biegów:
2.0 TDI BMT (EA288), 150 kW/204 KM
(450 Nm, maksymalny moment obrotowy przy 1.400 – 2.000 obr/min)
7-biegowa skrzynia DSG (DQ500)

Zobacz podobne artykuły:

 Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
kalendarz 23/04 2024

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski

Wiadomości / Gorące tematy

2024.04.23

Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut.
Tajemniczy prototyp Peugeota
kalendarz 18/04 2024

Tajemniczy prototyp Peugeota

Prezentacje / Concept Cars

2024.04.18

Był praktycznie gotowy do produkcji. Powstał tylko w jednym egzemplarzu.
Marcello Gandini i Lamborghini Countach
kalendarz 13/04 2024

Marcello Gandini i Lamborghini Countach

Wiadomości / Wydarzenia

2024.04.13

Słynny stylista opowiada o jednym ze swoich projektów.
Najnowsze artykuły:
Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Alfa Romeo - nazwa Milano już była

Wiadomości / News

2024.04.24

To nie pierwszy raz, kiedy Alfa Romeo zrezygnowała z nazwy Milano.
 Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Im większy luksus, tym większe… ryzyko!

Używane

2024.04.22

Spośród 20 samochodów ze zmanipulowaną historią serwisową lub cofniętym licznikiem, aż 14 należy właśnie do klasy wyższej.
Podwójne zwycięstwo Toyoty w Rajdzie Chorwacji

Podwójne zwycięstwo Toyoty w Rajdzie Chorwacji

Wiadomości / Moto sport

2024.04.22

Sébastien Ogier wygrał Rajd Chorwacji.