Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
VW Multivan PanAmericana – Dla kierowcy i... motocykla
kalendarz 15/09 2015

VW Multivan PanAmericana – Dla kierowcy i... motocykla

Wiadomości / Prezentacje / Concept Cars

Komfortowy Multivan w nowej wersji?

Dobrze znany Multivan obok wielu praktycznych cech, otrzymał jeszcze jedną – możliwość przewiezienia motocykla. Dotychczas do transportu motocykla służyła przyczepa. Tymczasem podczas wystawy we Frankfurcie, Volkswagen Samochody Użytkowe prezentuje kolejną wersję modelu T - studyjny Multivan PanAmericana.

Najbardziej charakterystyczną cechą auta jest właśnie możliwość przewiezienia cennego motocykla we wnętrzu pojazdu, a dzięki elektrycznej rampie wygodnie go załadować i wyładować.

Studyjny Multivan PanAmericana w białym kolorze nadwozia wyróżnia się kilkoma detalami - napisy „PanAmericana” z tyłu nadwozia i na słupkach B, czerwona listwa na osłonie chłodnicy oraz dekoracyjne linie powyżej progów. Sportowy styl podkreślają poszerzane nadkola i progi oraz błyszczące czernią 18-calowe obręcze kół Palmerston z lekkich stopów oraz dodatkowa osłona z przodu, chroniąca podwozie.

We wnętrzu pojazdu zastosowano materiały - białe i mające wygląd włókna węglowego, dopasowane do koloru nadwozia, dekoracyjne panele oraz fotele wykończone materiałem o wyglądzie karbonu z kontrastowymi szwami. Ponadto aluminiowa ryflowana blacha zamiast wykładziny podłogowej w kabinie pasażerskiej.

Zaprezentowana po raz pierwszy we Frankfurcie specjalna edycja Multivana jest przeznaczona dla wymagających klientów - motocyklistów, którzy swoje maszyny chcą przetransportować na duże odległości „pod dachem”. Na razie bez odpowiedzi pozostaje pytanie odnośnie wprowadzenia tej wersji do oferty, choć jest to bardzo prawdopodobne.

Norbert Szwarc
Foto: VW

Podstawowe dane:
Wymiary:
Długość: 4.904 mm
Szerokość: 1.904 mm
Wysokość: 1.990 mm
Prześwit: 178 mm
Rozstaw osi: 3.000 mm
Kąt natarcia/ zjazdu 21,8 stopni/16,2 stopnie
Rodzaj napędu:
Stały napęd na cztery koła 4Motion, mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
Silniki/moc/skrzynia biegów:
2.0 TDI BMT (EA288), 150 kW/204 KM
(450 Nm, maksymalny moment obrotowy przy 1.400 – 2.000 obr/min)
7-biegowa skrzynia DSG (DQ500)

Zobacz podobne artykuły:

Mitsubishi L200 – Testy rajdowej wersji
kalendarz 30/07 2022

Mitsubishi L200 – Testy rajdowej wersji

Wiadomości / Wydarzenia

2022.07.30

Mitsubishi Ralliart przy wsparciu technicznym Mitsubishi Motors weźmie udział w Rajdzie Asia Cross Country Rally.
Crossovery Nissana dobrze trzymają wartość
kalendarz 28/07 2022

Crossovery Nissana dobrze trzymają wartość

Wiadomości / Ciekawostki

2022.07.28

Crossovery marki Nissan: Qashqai oraz Juke są jednymi z najlepiej utrzymujących wartość w swojej klasie – tak wynika z ostatniej prognozy Info-Ekspert, firmy zajmującej się m.in. profesjonalnym prognozowaniem wartości rezydua...
Otwarcie zamówień na Nissana Qashqai e-POWER w Polsce
kalendarz 26/07 2022

Otwarcie zamówień na Nissana Qashqai e-POWER w Polsce

Wiadomości / News

2022.07.26

Oferta modelu Qashqai została poszerzona o wersję z unikatowym i innowacyjnym zelektryfikowanym zespołem napędowym e-POWER. Dealerzy od dziś będą przyjmować zamówienia od klientów.
Najnowsze artykuły:
Ford Mustang Mach-E liderem polskiego rynku elektryków     

Ford Mustang Mach-E liderem polskiego rynku elektryków     

Wiadomości / News

2022.08.18

W lipcu br. Ford Mustang Mach-E był najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Polsce.
Olej do skrzyni biegów a olej silnikowy – czy można stosować ten sam?

Olej do skrzyni biegów a olej silnikowy – czy można stosować ten sam?

Warsztat / Porady

2022.08.02

Samochód, podobnie jak człowiek, wymaga odpowiednich elementów, by prawidłowo funkcjonować.
 Ile kosztuje polisa dla Tesli?

Ile kosztuje polisa dla Tesli?

Finanse / Ubezpieczenia

2022.08.01

Ubezpieczenie komunikacyjne OC aut elektrycznych kosztuje podobnie co spalinowych tej samej klasy. Jednak w przypadku AC dla e-pojazdów trzeba liczyć się z poważnym wydatkiem.

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.