Polskie premiery Mercedesa w Poznaniu
Podczas Poznań Motor Show Mercedes prezentuje nowego kampera Marco Polo i nowości z gamy AMG.
Tegoroczny Poznań Motor Show jest miejscem polskiej premiery nowej generacji Klasy V Marco Polo. To komfortowy kamper, którego poprzednicy od czterech dekad towarzyszą podróżnikom. Nowy Marco Polo oferuje wszystkie cechy samochodu kempingowego, z nowoczesnymi rozwiązaniami i wysokoprężnymi silnikami o mocy od 163 do 237 KM.
Na targach w Poznaniu można także zobaczyć model GLC 63 S E Performance, który wprowadza do świata SUV-ów klasy średniej wyczynowy hybrydowy napęd plug-in z najmocniejszym 4-cylindrowym seryjnym silnikiem. Cały zespół generuje moc 680 KM, a strategia jego pracy jest zorientowana na wysokie osiągi (0-100 km/h w 3,5 s, prędkość maksymalna 275 km/h). Obok niego stanęła sportowa limuzyna C63 63 S E Performance.
Wśród modeli z rodziny AMG zaprezentowano gran turismo z Affalterbach, czyli 585-konny Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupe a także najbardziej sportowe wydanie Klasy S – S 63 E Performance o mocy aż 802 KM, przyspieszające do 100 km/h w zaledwie 3,3 s.
MB Motors zaprezentuje w Poznaniu także część z liczącej już 7 modeli osobowych z gamy samochodów na prąd w tym SUV-a EQE 350 4Matic, zaktualizowany EQA czy dysponującą 737 km zasięgu, w cyklu WLTP, luksusową limuzynę EQS.
Na gości strefy Mercedes-Benz MB Motors będą czekać eksperci. To dobra okazja, by zadać im pytania na temat poszczególnych modeli lub infrastruktury do ładowania pojazdów elektrycznych.
Na najmłodszych pasjonatów motoryzacji czekać będzie kolejna atrakcja - konkurs fotograficzny, którego tematem będzie wizja przyszłości motoryzacji przez pryzmat elektromobilności, wyjątkowych osiągów i komfortu podróżowania. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić zdjęcie, opublikować je na Instagramie, dodać tag #MBFuture i oznaczyć profil @mbmotors.poznan. Najbardziej kreatywne, inspirujące i zgodne z tematem zdjęcia zostaną nagrodzone atrakcyjnymi nagrodami, w tym możliwością udziału w sesji zdjęciowej „1na1” wybranych modeli Mercedes-AMG oraz Mercedes-Benz, gadżetami sygnowanymi logiem AMG oraz zaproszeniem na szkolenie z zakresu sprzedaży, marketingu i PR samochodów luksusowych, które poprowadzą eksperci MB Motors./ns/
źródło: Mercedes
Zobacz podobne artykuły:
Volkswagen sprzedał fabrykę w Chinach
Wiadomości / News
2024.11.30
Wypadek, który zyskał światowy rozgłos
Wiadomości / News
2024.11.30
Mercedes GLC 200 4Matic – SUV z charakterem
Testy / Testy
2024.11.29
Thierry Neuville po raz pierwszy mistrzem świata
Wiadomości / Moto sport
2024.11.30
Wypadek, który zyskał światowy rozgłos
Wiadomości / News
2024.11.30