Dla Polaków holowanie samochodu ma większą wartość niż opieka medyczna
2,3 mln Polaków skorzystało w ubiegłym roku z usług assistance – wynika z najnowszego badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów”.
To podobna liczba jak w latach 2017 i 2018, ale aż ponad dwukrotnie większa niż w roku 2013. Które usługi assistance uważamy za najbardziej wartościowe?
Okazuje się, że największą wartość ma dla nas assistance samochodowe/komunikacyjne (przykładowo holowanie, pomoc przy zepsutym aucie). Nieco mniej cenimy assistance medyczne (domowa wizyta lekarska, rehabilitacja etc.). Na trzecim miejscu znajduje się assistance turystyczne/podróżne (a więc m.in. organizacja leczenia podczas zagranicznego wyjazdu, czy pomoc w przypadku zgubienia bagażu), a na czwartym – assistance domowe (np. naprawa urządzenia używanego w domu, które uległo awarii, przez fachowca).
Warto zauważyć, że już 81 proc. badanych wie, czym są usługi assistance (jeszcze nie tak dawno odsetek ten był dużo mniejszy). Najczęściej rozumiemy je jako usługi pomocowe/ratunkowe, usługi ubezpieczeniowe/usługi dodatkowe lub usługi samochodowe/komunikacyjne.
Jak zauważa w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Tomasz Frączek, prezes firmy Mondial Assistance: „Typowym konsumentem usług assistance jest mężczyzna mieszkający w dużym mieście, tzn. powyżej 200 tys. mieszkańców, dobrze sytuowany, sprawujący funkcję kierowniczą bądź specjalisty, z dochodem rozporządzalnym w wysokości blisko 5 tys. zł na gospodarstwo domowe”.
źródło: infoWire.pl
Zobacz podobne artykuły:
Pęknięta szyba w samochodzie
Finanse / Ubezpieczenia
2024.04.09
Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli
Finanse / Ubezpieczenia
2024.03.28
AC vs coraz droższe naprawy aut
Finanse / Ubezpieczenia
2024.02.29
Wicepremier Gawkowski stracił samochód
Wiadomości / News
2024.04.25
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23