Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Z kratką i bez VAT-u
kalendarz 26/11 2013

Z kratką i bez VAT-u

Wiadomości / News

Volvo Auto Polska przygotowało nową kampanię sprzedażową.

Od 1 stycznia przyszłego roku homologacja ciężarowa N1 umożliwi odliczanie całej wysokości podatku VAT od pełnej wartości pojazdu i od paliwa.

Wszystkie przesłanki wskazują na to, że czeka nas okres przejściowy, kiedy na kilka tygodni powrócą stare zasady odliczania podatku VAT. Będą one dla przedsiębiorców znacznie korzystniejsze, niż przepisy obowiązujące obecnie. Przedsiębiorcy kupujący samochód z homologacją ciężarową N1 będą mogli odliczyć podatek VAT od całej wartości pojazdu oraz od paliwa. Dlatego z odpowiednim wyprzedzeniem przeprowadziliśmy proces homologacyjny dla wybranych modeli i zaczynamy przyjmować zamówienia na te samochody – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska.

Homologację ciężarową N1 spełniają modele, które stanowią obecnie ponad 80 proc. sprzedaży Volvo w Polsce. Są to modele: V40, V60 i V70 oraz XC60, XC70 i XC90. Dwa pierwsze z nich będą rejestrowane jako auta czteroosobowe. Pozostałe będą rejestrowane jako samochody pięcioosobowe. Klienci będą mogli wybrać kratkę dopasowaną do koloru tapicerki: czarną lub beżową. Auta będą posiadały wymagane europejskie potwierdzenia zgodności.

To jedna z najważniejszych akcji marketingowych, jakie przeprowadzaliśmy w ostatnich latach. Zachęcamy klientów firmowych do korzystnego zakupu samochodu z tzw. kratką i wykorzystanie okresu przejściowego w przepisach dotyczących VAT. W naszej kampanii wykorzystaliśmy postać Szkota, który kojarzy się z oszczędnością, a także z kratą. Podkreślamy też, że nasza akcja dotyczy samochodów z rocznika 2014. Oprócz możliwość odliczenia VAT, klienci firmowi mogą skorzystać także ze wszystkich atrakcyjnych ofert handlowych, które łączą się z akcją VAT  – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska.

 źródło: Volvo
 

Zobacz podobne artykuły:

 Luksusowy „elektryk” spłonął w Warszawie
kalendarz 19/04 2024

Luksusowy „elektryk” spłonął w Warszawie

Wiadomości / News

2024.04.19

Do zdarzenia doszło w piątkowy poranek na warszawskim Mokotowie.
Uzbierał 30 pkt i zapłaci 6500 zł mandatu
kalendarz 19/04 2024

Uzbierał 30 pkt i zapłaci 6500 zł mandatu

Wiadomości / News

2024.04.19

To efekt niebezpiecznej jazdy, na którą zdecydował się 40-letni mieszkaniec Sosnowca.
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
kalendarz 16/04 2024

Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy

Wiadomości / News

2024.04.16

Alfa ugięła się pod naciskiem włoskiego rządu i zmieniła nazwę nowego modelu.
Najnowsze artykuły:
Elfyn Evans powtórzy sukces w Chorwacji?

Elfyn Evans powtórzy sukces w Chorwacji?

Wiadomości / Moto sport

2024.04.19

Zespół Toyoty będzie bronił prowadzenia w kategorii producentów podczas Rajdu Chorwacji.
 Luksusowy „elektryk” spłonął w Warszawie

Luksusowy „elektryk” spłonął w Warszawie

Wiadomości / News

2024.04.19

Do zdarzenia doszło w piątkowy poranek na warszawskim Mokotowie.
Tajemniczy prototyp Peugeota

Tajemniczy prototyp Peugeota

Prezentacje / Concept Cars

2024.04.18

Był praktycznie gotowy do produkcji. Powstał tylko w jednym egzemplarzu.