Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Z kratką i bez VAT-u
kalendarz 26/11 2013

Z kratką i bez VAT-u

Wiadomości / News

Volvo Auto Polska przygotowało nową kampanię sprzedażową.

Od 1 stycznia przyszłego roku homologacja ciężarowa N1 umożliwi odliczanie całej wysokości podatku VAT od pełnej wartości pojazdu i od paliwa.

Wszystkie przesłanki wskazują na to, że czeka nas okres przejściowy, kiedy na kilka tygodni powrócą stare zasady odliczania podatku VAT. Będą one dla przedsiębiorców znacznie korzystniejsze, niż przepisy obowiązujące obecnie. Przedsiębiorcy kupujący samochód z homologacją ciężarową N1 będą mogli odliczyć podatek VAT od całej wartości pojazdu oraz od paliwa. Dlatego z odpowiednim wyprzedzeniem przeprowadziliśmy proces homologacyjny dla wybranych modeli i zaczynamy przyjmować zamówienia na te samochody – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska.

Homologację ciężarową N1 spełniają modele, które stanowią obecnie ponad 80 proc. sprzedaży Volvo w Polsce. Są to modele: V40, V60 i V70 oraz XC60, XC70 i XC90. Dwa pierwsze z nich będą rejestrowane jako auta czteroosobowe. Pozostałe będą rejestrowane jako samochody pięcioosobowe. Klienci będą mogli wybrać kratkę dopasowaną do koloru tapicerki: czarną lub beżową. Auta będą posiadały wymagane europejskie potwierdzenia zgodności.

To jedna z najważniejszych akcji marketingowych, jakie przeprowadzaliśmy w ostatnich latach. Zachęcamy klientów firmowych do korzystnego zakupu samochodu z tzw. kratką i wykorzystanie okresu przejściowego w przepisach dotyczących VAT. W naszej kampanii wykorzystaliśmy postać Szkota, który kojarzy się z oszczędnością, a także z kratą. Podkreślamy też, że nasza akcja dotyczy samochodów z rocznika 2014. Oprócz możliwość odliczenia VAT, klienci firmowi mogą skorzystać także ze wszystkich atrakcyjnych ofert handlowych, które łączą się z akcją VAT  – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska.

 źródło: Volvo
 

Zobacz podobne artykuły:

Debiut Nissana Townstara EV
kalendarz 27/09 2022

Debiut Nissana Townstara EV

Prezentacje / Nowości

2022.09.27

Zaledwie kilka dni po obchodach Międzynarodowego Dnia Pojazdów Elektrycznych Nissan ogłosił rozpoczęcie produkcji nowego, w pełni elektrycznego modelu Townstar EV na wybrane rynki w Europie.
Już wkrótce w salonach
kalendarz 26/09 2022

Już wkrótce w salonach

Prezentacje / Nowości

2022.09.26

Nissan X-Trail od ponad 20 lat dostarcza przygód rodzinom na całym świecie. Czwarta generacja kultowego modelu już wkrótce pojawi się na polskich drogach, a dealerzy już od dziś będą przyjmować zamówienia.
Wciąż na topie
kalendarz 09/09 2022

Wciąż na topie

Wiadomości / News

2022.09.09

Kiedy Toyota Yaris zadebiutowała 23 lata temu, wprowadziła do segmentu B zupełnie nowy pomysł na stylistykę, wyjątkowo wydajny i niezawodny silnik 1.0 oraz właściwości jezdne dopasowane do stylu jazdy Europejczyków. ...
Najnowsze artykuły:
Debiut Nissana Townstara EV

Debiut Nissana Townstara EV

Prezentacje / Nowości

2022.09.27

Zaledwie kilka dni po obchodach Międzynarodowego Dnia Pojazdów Elektrycznych Nissan ogłosił rozpoczęcie produkcji nowego, w pełni elektrycznego modelu Townstar EV na wybrane rynki w Europie.
Już wkrótce w salonach

Już wkrótce w salonach

Prezentacje / Nowości

2022.09.26

Nissan X-Trail od ponad 20 lat dostarcza przygód rodzinom na całym świecie. Czwarta generacja kultowego modelu już wkrótce pojawi się na polskich drogach, a dealerzy już od dziś będą przyjmować zamówienia.
Wciąż na topie

Wciąż na topie

Wiadomości / News

2022.09.09

Kiedy Toyota Yaris zadebiutowała 23 lata temu, wprowadziła do segmentu B zupełnie nowy pomysł na stylistykę, wyjątkowo wydajny i niezawodny silnik 1.0 oraz właściwości jezdne dopasowane do stylu jazdy Europejczyków. ...

Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.