VW up! po liftingu w sprzedaży
Wiadomości / News / Volkswagen / slider
Delikatny retusz, mocniejszy silnik i więcej możliwości personalizacji. W salonach VW w Polsce ruszyła sprzedaż odświeżonego up-a! W najmniejszym modelu Volkswagena wprowadzono nowe elementy nadwozia – od zderzaków, poprzez dyfuzor z tyłu nadwozia, lusterka zewnętrzne z wbudowanymi kierunkowskazami po reflektory z diodami LED, które pełnią funkcję świateł do jazdy dziennej. Obok dotychczas stosowanych silników benzynowych o mocy 60 i 75 KM, wprowadzono mocniejszą 3-cylindrową jednostkę napędową 1.0 TSI zapewniającą 90 KM. Up! dostępny jest także jako e-up!, czyli w oszczędnej wersji z napędem elektrycznym o mocy 82 KM.
Nowością na pokładzie up-a! jest możliwość (opcja) integracji smartfona z samochodem. Dzięki specjalnej aplikacji przygotowanej przez VW, po wpięciu smartfona w stację dokującą w konsoli środkowej i połączeniu go za pośrednictwem Bluetooth, smartfon staje się bankiem muzyki, nawigacją, trenerem ekonomicznej jazdy oraz komputerem pokładowym. Ponadto na liście opcji znalazł się system nagłośnienia BeatsAudio o mocy 300 wat. Nowego up!a można już zamawiać, cena modelu bazowego wynosi 36.390 zł.
Nabywcy up-a! mogą teraz bardziej spersonalizować wystrój auta, dzięki nowym kolorom nadwozia, możliwości zamówienia dachu w kontrastowych barwach, ozdobnych naklejek, kolorowych obręczy kół, czy też panelom zdobiących wnętrze oraz różnym wzorom tapicerek. Ponadto po raz pierwszy up! jest dostępny z automatyczną klimatyzacją Pure Air oraz z kamerą monitorującą obszar za samochodem.
Cena podstawowej wersji up-a! wynosi 36 390 zł.
Zobacz podobne artykuły:
Sobiesław Zasada w drodze do Monte Cassino
Wiadomości / Wydarzenia
2024.05.15
Fotele powodujące... raka
Wiadomości / News
2024.05.12
Tak oszukują nieuczciwi sprzedawcy
Używane
2024.05.13
Skoda Enyaq RS Race - Torowa ewolucja SUV-a
Prezentacje / Concept Cars
2024.05.13