Volkswagen R z nowym logo
Nowe logo po raz pierwszy pojawi się na modelu Atlas Cross Sport R-Line oferowanym w Ameryce Północnej.
Przypomnijmy, że modele oznaczone symbolem „R” należą do najbardziej sportowych w gamie VW. Od 2002 r. modele z rodziny R goszczą na torach wyścigowych na całym świecie. Obok Golfa R oferowanego od czterech generacji, wcześniej gama obejmowała również Passata R36, Touarega R50, Scirocco R i Golfa R Cabrio. Obecnie, oprócz Golfa R i Golfa R Variant, w ofercie pojawia się także T-Roc R.
Jak powiedział Jost Capito, dyrektor zarządzający Volkswagen R: „Volkswagen R to przede wszystkim emocje. W przyszłości w dalszym ciągu będziemy koncentrować nasze wysiłki na jak najlepszym połączeniu ich z marką Volkswagen. Naszym celem jest dostarczenie klientom modeli o znakomitych osiągach i zapewnienie ich użytkownikom wyjątkowej obsługi”.
Nowe logo R symbolizuje początek nowej ery. Jest ono jednocześnie bardziej nowoczesne, wyraziste i eleganckie, a przy tym zredukowane do najistotniejszych elementów. Emblemat został opracowany w Volkswagen Design Center przez zespół, który pracował pod okiem Klausa Bischoffa oraz we współpracy z działem rozwoju technicznego i zespołem marketingu VW.
Klaus Bischoff, szef designu VW, powiedział: „R oznacza sportowe atrybuty naszych wybranych modeli. Logo R świadczy o zarówno estetyce, jak i sportowym charakterze samochodu. Teraz zyskało ono tak na przejrzystości, jak i na charyzmie. Podobnie jak nowe logo marki Volkswagen”./ns/
źródło: VW
Zobacz podobne artykuły:
Porsche GT3, którego nikt nie kupuje
Wiadomości / News
2025.01.12
Volkswagen Polo świętuje 50 urodziny
Wiadomości / Ciekawostki
2025.01.10
Zwycięzca konkursu Car of the Year 2025
Wiadomości / News
2025.01.10
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu aut elektrycznych
Wiadomości / Gorące tematy
2025.01.13
Porsche GT3, którego nikt nie kupuje
Wiadomości / News
2025.01.12
HySE-X2 - Wodorowy buggy w Rajdzie Dakar
Warsztat / Technika
2025.01.11