Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Toyota C-HR w limitowanej edycji Karl Lagerfeld
kalendarz 08/05 2020

Toyota C-HR w limitowanej edycji Karl Lagerfeld

News / Toyota

Toyota uhonorowała Karla Lagerfelda, słynnego projektanta marki Chanel.

W ten sposób powstała limitowana edycja Toyoty C-HR, kompaktowego crossovera. Karl Lagerfeld był dyrektorem artystycznym domu Chanel od lat 80. Niemiecki projektant mody i fotograf wypracował swój indywidualny, łatwo rozpoznawalny styl operujący czernią i bielą. Wysoko postawiony, sztywny kołnierzyk białej koszuli stał się jego znakiem rozpoznawczym.

Toyota postanowiła uczcić pamięć współtwórcy legendy domu Chanel i we współpracy z marką Karl Lagerfeld oraz jej prezesem, Pierem Paolo Righim, stworzyła auto, które nawiązuje do charakterystycznego stylu Lagerfelda. Czarne nadwozie kontrastuje z perłowo białym dachem i bocznymi lusterkami. Samochód zdobią także inne białe akcenty – przedni i tylny spoiler, nakładki na progi, przednie słupki, a także białe okleiny wzdłuż dolnych krawędzi bocznych okien, biegnące od bocznych lusterek po tylne słupki. Na słupkach C, na białym tle widnieje czarne logo Karl Lagerfeld. Logotyp ten pojawia się także w innych miejscach nadwozia i wnętrza. Efekt podkreślają czarne aluminiowe koła 17 cali.

Wnętrze auta jest utrzymane w czarno-białej tonacji. Dwukolorowe skórzane fotele tworzą spójną całość z czarno-białą deską rozdzielczą, której dolna część jest pokryta lśniącym białym tworzywem.

Do standardowego wyposażenia limitowanej edycji należą tylne światła LED, przycisk Start, dwustrefowa klimatyzacja, 4,2-calowy kolorowy ekran między zegarami, 7-calowy ekran dotykowy na konsoli centralnej i pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense.

Samochód jest dostępny wyłącznie w Tajlandii i powstał na bazie Toyoty C-HR Hybrid w najwyższej wersji wyposażenia. Napęd hybrydowy oparty na silniku 1.8 z przekładnią e-CVT ma moc 122 KM. Edycja Karl Lagerfeld została ograniczona do 200 egzemplarzy. Każdy z dwustu nabywców otrzyma także oryginalne akcesoria marki Karl Lagerfeld o łącznej wartości około 1400 euro, w tym walizkę, torebkę, czapkę i breloczek do kluczy./oprac. ns/

Foto: Toyota


Tagi:
Karl Lagerfeld, Chanel, Toyota, Toyota C-HR, limitowana edycja Toyoty C-HR

Zobacz podobne artykuły:

 Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu
kalendarz 05/05 2024

Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu

Wiadomości / News

2024.05.05

Toyota pojazdy, które będą wspierać organizację Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu 2024.
BMW rezygnuje z litery „i”
kalendarz 04/05 2024

BMW rezygnuje z litery „i”

Wiadomości / News

2024.05.04

Producent chce uniknąć pomyłek z pojazdami elektrycznymi.
 Motocyklista „zarobił” 226 punktów karnych
kalendarz 01/05 2024

Motocyklista „zarobił” 226 punktów karnych

Wiadomości / News

2024.05.01

Uciekał bo chciał uniknąć konsekwencji.
Najnowsze artykuły:
Serial o życiu Ayrtona Senny

Serial o życiu Ayrtona Senny

Wiadomości / Moto sport

2024.05.05

Sześcioodcinkowy serial nie jest biograficzną opowieścią o życiu mistrza F1.
Porsche 911 992.2 – W dwóch wariantach

Porsche 911 992.2 – W dwóch wariantach

Prezentacje / Nowości

2024.05.05

Porsche 911 2025 może zostać zaprezentowane latem tego roku.
BMW rezygnuje z litery „i”

BMW rezygnuje z litery „i”

Wiadomości / News

2024.05.04

Producent chce uniknąć pomyłek z pojazdami elektrycznymi.