Skoda sponsorem Mistrzostw Świata w Hokeju na Lodzie
Skoda już po raz 29-ty z rzędu została głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Hokeju na Lodzie, organizowanych przez Międzynarodową Federację Hokeja na Lodzie (IIHF).
Tym samym czeska marka ustanawia rekord świata pod względem najdłużej trwającego sponsoringu w historii sportowych mistrzostw świata. Po raz pierwszy organizatorom turnieju zostanie przekazana elektryczna flota aut składająca się z 45 egzemplarzy modelu Enyaq iV. 84. Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie odbędą się w dniach 21 maja - 6 czerwca w Rydze.
- Skoda Auto jest blisko związana z hokejem na lodzie ze względu na ogromną popularność tego sportu w Czechach. Ponadto hokej na lodzie reprezentuje dynamiczne, praktyczne i oparte na współpracy podejście - wartości, które idealnie pasują do marki Skoda. Z tego powodu wspieramy tegoroczne Mistrzostwa Świata w Hokeju na Lodzie jako główny sponsor już 29 rok z rzędu, zachowując tym samym oficjalnie uznany rekord za najdłuższy w historii sponsoring sportowych mistrzostw świata. Jestem szczególnie dumny, że w tym roku zapewniamy organizatorom w pełni elektryczną flotę składającą się 45 modeli Enyaq iV – mówi Martin Jahn, członek zarządu Skoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.
Po zawieszeniu turnieju w ubiegłym roku z powodu pandemii COVID-19, 16 najlepszych drużyn narodowych na świecie zmierzy się w łotewskiej stolicy o tytuł.
Ponadto Skoda jest również wyłącznym partnerem aplikacji mistrzostw, która oferuje fanom hokeja sportowe historie, relacje i przydatne statystyki. Pasek z alertem na żywo o zdobytej bramce daje kibicom możliwość wzięcia udziału w akcji niemal w czasie rzeczywistym - nawet jeśli w tym roku kibicie nie będą mogli gościć na trybunach. Użytkownicy mogą również typować wyniki meczów i udostępniać je znajomym. Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemem Android i iOS w kilku językach.
Kolejną nowością w tym roku jest Fanboard, stworzony z myślą o entuzjastach hokeja, którzy w tym roku ze względu na pandemię nie będą mogli oglądać meczów bezpośrednio w hali. Skoda oferuje kibicom możliwość umieszczenia na trybunach swojej podobizny wydrukowanej na specjalnej kartonowej figurze. Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu nawet 15 000 kibiców będzie mogło w ten specjalny sposób zagrzewać do walki swoją ulubioną drużynę bezpośrednio w arenach mistrzostw./oprac. ns/
źródło: Skoda
Zobacz podobne artykuły:
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16
Premiery BMW podczas Święta Motoryzacji
Wiadomości / News
2024.04.15
Nie żyje Paolo Pininfarina
Wiadomości / News
2024.04.14
Tajemniczy prototyp Peugeota
Prezentacje / Concept Cars
2024.04.18
52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki
Wiadomości / Moto sport
2024.04.17
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16