Rekord popularności Mercedesa-AMG
Wiadomości / News / Mercedes
W ubiegłym roku Mercedes-AMG sprzedał na świecie rekordową liczbę ponad 40 tys. sportowych aut.
Imponujący wzrost sprzedaży uzyskano m. in w Polsce, gdzie zarejestrowano 408 samochodów z logo AMG. Dla porównania, rok 2013 zamknięto wynikiem blisko trzykrotnie niższym (140 egzemplarzy).
Największą popularnością wśród polskich klientów cieszyły się kompaktowe modele Mercedes-AMG – CLA 45 AMG (98 szt.) i A 45 AMG (93 szt.), a także sportowe wydania Klasy S (57 szt.) oraz Klasy G (również 57 szt.).
Wprowadzony do sprzedaży wiosną ub.r. GLA 45 AMG znalazł 24 nabywców, a zaprezentowane jesienią warianty AMG Klasy S Coupe – 21. Ponadto w 2014 r. zarejestrowano w Polsce m.in. 21 sztuk SUV-a GL 63 AMG, 13 egzemplarzy E 63 AMG (10 limuzyn i 3 kombi) oraz 9 sztuk sportowego modelu SLS AMG (5 w wersji Roadster plus 4 egzemplarze odmiany Coupe).
W najbliższych miesiącach sportowa marka z Affalterbach będzie kontynuować rynkową ofensywę – do sprzedaży trafią m.in. modele Mercedes-AMG z nowej linii „AMG Sport”. Wypełnią one lukę między Mercedesami z pakietami AMG oraz najmocniejszymi samochodami AMG.
źródło: Daimler
Zobacz podobne artykuły:
Aston Martin rusza w teren
Wiadomości / News
2024.05.19
Renault kończy rozmowy z VW
Wiadomości / News
2024.05.18
Mercedes-Maybach oczami artysty
Wiadomości / Wydarzenia
2024.05.18
Rajd Nadwiślański 2024: Grzyb i Binięda od startu do mety
Wiadomości / Moto sport
2024.05.19
Renault kończy rozmowy z VW
Wiadomości / News
2024.05.18