
Rafał Majka ambasadorem Citroëna
Większość producentów samochodów zabiega, aby „twarzami” ich marki byli znani aktorzy, sportowcy, celebryci. Nie inaczej jest w przypadku Citroëna. Francuska marka stawia na… dwa kółka. Ambasadorem marki został Rafał Majka, utalentowany kolarz.
Jak się okazuje nie jest to pierwszy sportowiec, który podjął współpracę z Citroënem. We wcześniejszych latach byli to m.in.: Robert Korzeniowski, Kinga Baranowska oraz Tomasz Cichocki. Wszystkie te osoby łączy nieugięta wola walki. Podobnie sprawa wygląda, z Rafałem Majką. Jest to młody, 24 letni sportowiec, który wciąż poprawia swoje wyniki, na największych kolarskich imprezach świata. Warto wspomnieć, że Rafał Majka znalazł się w pierwszej dziesiątce wyścigu Giro d’Italia, a w wyścigu Mediolan – Turyn zajął drugie miejsce. Dla polskich kibiców kolarstwa bardzo ważną imprezą jest Tour de Pologne. Nowy ambasador Citroëna, aż przez cztery etapy jechał w koszulce lidera klasyfikacji generalnej, tego wyścigu.
– Współpraca z Rafałem jest częścią strategii biznesowej, realizowanej z powodzeniem na rynkach, na których Citroën jest obecny. Wynika ona z systemu wartości marki. Od lat poszukujemy i z sukcesem współpracujemy z osobami wytrwałymi, energicznymi, które nie boją się stawiać przed sobą ambitnych celów i konsekwentnie je realizują. Jestem przekonany, że Rafał Majka jest właśnie taką osobą – powiedział Jacek Trojanowski, dyrektor generalny Citroën Polska.
Podczas konferencji prasowej Rafał Majka odebrał kluczyki do Citroëna DS5. Wydaje się, że jest to dostatecznie duży samochód, aby spokojnie przewieźć nim rowery. Okazuje się bowiem, że zawodnik wiele kilometrów pokonuje się nie tylko na dwóch kołach. Sport jakim jest kolarstwo wymaga pokonywania dużych odcinków między etapami. Ważne żeby móc pokonywać je w komfortowych warunkach. Citroën DS5 prawdopodobnie da sobie radę z tym zadaniem. Francuski producent przygotował dla Rafała Majki niespodziankę w postaci drugiego samochodu. Citroëna DS3 Cabrio, otrzymała narzeczona kolarza. Można więc powiedzieć, że Citroën stał się rodzinną marką dla Rafała Majki.
Mateusz Budzianowski
Zobacz podobne artykuły:
Kolekcjonerska Toyota GR Supra GT4
Wiadomości / News
2023.09.22
Nowy koncept Lexusa
Wiadomości / News
2023.09.20
Lamborghini Huracan w podróży po Sardynii
Wiadomości / Wydarzenia
2023.09.19
Seat w słynnych filmach i serialach
Wiadomości / Ciekawostki
2023.09.24
Škoda Kodiaq i Škoda Superb - Rygorystyczne testy
Prezentacje / Nowości
2023.09.24