Peugeot zmienia logo
Dotychczasowe logo, stworzone w 2010 r, zmieniono by zaakcentować wyższą klasę modeli marki.
Najstarsza nieprzerwanie działająca marka motoryzacyjna na świecie zaprezentowała nowe logo, które podkreśla jej osobowość i charakter. To początek kolejnego rozdziału w historii firmy. Nowe logo prezentuje tarczę ozdobioną głową lwa. Dodajmy, że podobizna lwa towarzyszy marce od zawsze.
Od 1850 r. Peugeot już dziesięciokrotnie zmieniał logo – jednak każde zawierało znak lwa. Teraz Peugeot Design Lab, studio projektowe marki, przygotowało jedenastą z kolei wersję logo.
Na początku tego roku przygotowano nową stroną internetową a także powstał wielki koncern Stellantis. Teraz strona internetowa stanie się „salonem online”. Strona internetowa ma być prosta, intuicyjna, atrakcyjna wizualnie, dynamiczna i oferująca różnorodne rozwiązania. Umożliwi jednocześnie płynne przejście przez procedurę sprzedaży. Funkcje strony umożliwią zrealizowanie online wszystkiego, co odbywa się zwykle w salonie sprzedaży: zapoznanie się z modelem, konfigurowanie, sprzedaż, sporządzenie umowy, wybór formuły finansowania, odprzedaż.
Ponadto marka wprowadzi nową, prostą i atrakcyjną kolekcję lifestyle'ową wysokiej jakości, obejmującą odzież, galanterię skórzaną, akcesoria modowe, akcesoria elektroniczne, a nawet zastawę stołową, papeterię, opakowania i miniatury samochodów./ns/
źródło: Peugeot
Zobacz podobne artykuły:
Nissany już wkrótce tylko elektryczne
Wiadomości / News
2024.03.28
"GARDEN OF IDEAS" PODCZAS MILAN DESIGN WEEK 2024
Wiadomości / News
2024.03.28
Nowy SUV Citroena
Wiadomości / News
2024.03.26
Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli
Finanse / Ubezpieczenia
2024.03.28
Rajd Safari - Kajetanowicz liderem w WRC2
Wiadomości / Moto sport
2024.03.28
Nissany już wkrótce tylko elektryczne
Wiadomości / News
2024.03.28