Peugeot prezentuje monumentalnego lwa
8 marca, na Salonie Samochodowym w Genewie, Peugeot zaprezentuje rzeźbę lwa imponujących rozmiarów.
Postać lwa ma uosabiać on dumę i siłę, a więc wartości, którym marka była wierna w swojej ponad 200-letniej historii. To ponadczasowe dzieło sztuki ma na nowo interpretować znak marki. Upamiętnia również 160-lecie istnienia logo Peugeot. Znak został zastrzeżony w 1858 r. Symbolizuje trzy zalety pił zębatych, które były wówczas najważniejszym produktem marki: sprężystość, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia. Rzeźba jest dziełem projektantów Peugeot Design Lab.
Ta monumentalna rzeźba ma 12,5 m długości i 4,8 m wysokości.
„Nasi styliści nadali ponadczasowy styl monumentalnej rzeźbie lwa z jego płynnymi i muskularnymi liniami nawiązującymi do logo marki. Jej spektakularne wymiary podkreślają mocną budowę i siłę lwa. Postać lwa posuwa się do przodu z determinacją, nie ma w niej jednak agresji. Symbolizuje spokój i wiarę w przyszłość” - powiedział Gilles Vidal, dyrektor ds. stylu Peugeot./ns/
źródło: Peugeot
Zobacz podobne artykuły:
Toyota wesprze Igrzyska w Paryżu
Wiadomości / News
2024.05.05
BMW rezygnuje z litery „i”
Wiadomości / News
2024.05.04
Motocyklista „zarobił” 226 punktów karnych
Wiadomości / News
2024.05.01
Od czerwca zacznie brakować w miastach taksówkarzy
Wiadomości / Gorące tematy
2024.05.06
Serial o życiu Ayrtona Senny
Wiadomości / Moto sport
2024.05.05
Porsche 911 992.2 – W dwóch wariantach
Prezentacje / Nowości
2024.05.05