Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

reklama
Nissan pozostaje z UEFA
kalendarz 06/09 2015

Nissan pozostaje z UEFA

Wiadomości / News / Nissan

Współpraca Nissana z UEFA Champions League nadal będzie kontynuowana w sezonie 2015/16.

Po udanym pierwszym roku w roli Oficjalnego Sponsora Motoryzacyjnego UEFA Champions League, Nissan rozszerzy zakres tej współpracy do skali globalnej. Zawarcie stosownej umowy na następne trzy lata, do sezonu 2017/18 włącznie, ogłoszono jeszcze przed ubiegłotygodniowym losowaniem grupowym UEFA Champions League. Od bieżącego sezonu Nissan będzie między innymi sponsorował telewizyjne transmisje meczów UEFA Champions League w kolejnych ponad 40 krajach, w tym w Brazylii, Chinach, Japonii i USA.

Japoński koncern ma w planach niespodzianki uatrakcyjniające śledzenie najbardziej prestiżowego turnieju piłkarskiego w Europie. Od bieżącego sezonu Nissan ma także wyłączne prawo organizowania akcji Center Circle Carrier, dzięki której ponad 1300 dzieci z różnych krajów Europy będzie miało szansę z bliska obejrzeć akcje na boisku i spotkać swoich piłkarskich idoli. Jedną z atrakcji będzie możliwość zobaczenia najmłodszych entuzjastów futbolu w trakcie ceremonii otwarcia, kiedy wnoszą kultowy emblemat UEFA Champions League na linię środkową boiska przed każdym meczem.

Bastien Schupp, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe, powiedział: „Od początku współpracy naszym celem było zapewnienie kibicom atrakcyjnego i emocjonującego doświadczenia w kontakcie z UEFA Champions League. Konsekwentnie staramy się wprowadzać innowacje w całej naszej działalności, a dzięki partnerstwu możemy to robić globalnie; przez cały sezon jeszcze większa rzesza ludzi będzie miała szansę na bliższe poznanie naszej marki. Poprzez naszych ambasadorów, imprezy i konkursy, a także spotkania z piłkarzami na boisku w ramach akcji Centre Circle Carrier dajemy ludziom możliwość bardziej bezpośredniego angażowania się w przeżywanie jednego z największych sportowych turniejów na świecie".

Oprócz programu Centre Circle Carrier jedną z akcji w tegorocznym sezonie UEFA Champions League będzie Goal of the Week. To konkurs, w którym kibice głosują na najciekawsze gole w poszczególnych meczach, a jednocześnie walczą o nagrody w postaci oficjalnych piłek, biletów, a nawet szansy wyjazdu na mecz finałowy do Mediolanu 28 maja 2016 r.

W sezonie 2015/16 Nissan będzie kontynuować współpracę z oficjalnymi ambasadorami UEFA Champions League: Andrésem Iniestą, Thiago Silvą, Yayą Touré i Maxem Meyerem. Będą oni pojawiać się w reklamach telewizyjnych i prasowych Nissana, a także brać udział w innych akcjach organizowanych w ciągu roku.

źródło: Nissan
 

Zobacz podobne artykuły:

Sobiesław Zasada w drodze do Monte Cassino
kalendarz 15/05 2024

Sobiesław Zasada w drodze do Monte Cassino

Wiadomości / Wydarzenia

2024.05.15

Sobiesław Zasada stanął na czele wyprawy Maluchów na miejsce słynnej bitwy z udziałem polskich żołnierzy.
Nowe BMW M5 w agresywnym stylu
kalendarz 15/05 2024

Nowe BMW M5 w agresywnym stylu

Wiadomości / News

2024.05.15

BMW odlicza dni do debiutu.
 Fotele powodujące... raka
kalendarz 12/05 2024

Fotele powodujące... raka

Wiadomości / News

2024.05.12

Środek TCIPP zmniejsza ryzyko pożaru ale zwiększa zachorowanie na raka.

Firmy z branży

P.P.U.H. "J.M.MAZUR" Sp. z o.o. Wałbrzych

ul. Noworudzka 4A
58-308 Wałbrzych
Tel.: 74 88 78 100
http://www.jmmazur.com/
Najnowsze artykuły:
Nowe BMW M5 w agresywnym stylu

Nowe BMW M5 w agresywnym stylu

Wiadomości / News

2024.05.15

BMW odlicza dni do debiutu.
 Tak oszukują nieuczciwi sprzedawcy

Tak oszukują nieuczciwi sprzedawcy

Używane

2024.05.13

Na rynku nie brakuje oszustów, którzy sprzedając używane auta próbują zarobić na nich jak najwięcej kosztem kupującego.
Skoda Enyaq RS Race - Torowa ewolucja SUV-a

Skoda Enyaq RS Race - Torowa ewolucja SUV-a

Prezentacje / Concept Cars

2024.05.13

Koncepcyjna Skoda Enyaq RS Race pokazuje jak elektryczne modele marki mogą wpłynąć w jej sportową przyszłość.