Mistrzowie w towarzystwie klasycznych aut z gwiazd
Dla uczczenia 10. rocznicy Mistrzostw Świata w League of Legends, Muzeum Mercedes-Benz w Stuttgarcie przygotowało retrospektywę prezentującą mistrzów ostatniej dekady.
Trofeum, czyli Puchar Przywoływacza, było prezentowane w Muzeum Mercedes-Benz już we wrześniu, w ramach wystawy zorganizowanej pod hasłem „Tam, gdzie spotykają się ikony”. Dla gości muzeum to szansa, by poznać bliżej świat e-sportu: w miejscach, w których zwykle prezentowane są informacje o historii samochodów, o określonych porach odbywają się projekcje poświęcone mistrzom świata League of Legends z ostatnich 10 lat.
Oprócz pięcioczęściowej serii „Which Iconic Moment Was It?” na Twitterze, przedstawiającej najwspanialsze e-sportowe chwile z 10 lat Mistrzostw Świata, setki tysięcy fanów zagrało już w Quiz Mercedes-Benz Hextech Chest. Każdy uczestnik może zdobyć w nim punkty, szybko i trafnie odpowiadając na postawione pytania. Gracze z największą liczbą punktów w danej rundzie wygrywają los uprawniający do udziału w codziennym losowaniu. Zainteresowanie jest bardzo duże - jak do tej pory odpowiedziano na ponad 25 mln pytań, a kody trafiły do fanów gry na całym świecie.
„Autentyczna integracja marki ze środowiskiem League of Legends stanowi dla nas ogromną motywację” – powiedział Natanael Sijanta, dyrektor Mercedes-Benz ds. globalnej komunikacji marketingowej. „Chcemy pokazać społeczności, że jesteśmy przekonani do e-sportu i mamy zamiar aktywnie przyczyniać się do jego rozwoju. We wszystkich naszych działaniach to fani zawsze będą w centrum uwagi”.
„Poszukujemy partnerów, którzy mogą pomóc w dalszej promocji sportu i podzielają naszą filozofię, skoncentrowaną przede wszystkim na fanach. Partnerów, którzy wierzą w naszą wizję sportu” – powiedziała Naz Aletaha, szefowa Riot Games ds. globalnych partnerstw e-sportowych. „Mercedes-Benz jest właściwym partnerem, podziela bowiem nasze wartości i wierzy w naszą wizję niesienia radości miliardom fanów na całym świecie”.
Przy okazji Mercedes prezentuje specjalny samouczek z udziałem gwiazd YouTube’a – Zaca i Jaya. Film jest przeznaczony dla osób nieobeznanych z e-sportem, a zwłaszcza z League of Legends. Przedstawia on zasady gry i przybliża codzienność e-sportowego gracza. W tym celu Brytyjczycy odwiedzają obozy szkoleniowe prowadzone przez partnera Mercedesa, SK Gaming, w Kolonii – i pomagają publiczności odkryć nowy, fascynujący świat e-sportu.
League of Legends to światowej klasy sport przyciągający uwagę milionów fanów na całym świecie. Obecnie w ponad 100 profesjonalnych drużynach League of Legends Esports rywalizujących w ligach na całym świecie gra ponad 800 profesjonalnych zawodników. Każda regionalna liga składa się z około dziesięciu drużyn, które walczą ze sobą przez cały rok (podzielony na dwa sezony). Zespoły zbierają punkty pozwalające im zakwalifikować się do dwóch głównych międzynarodowych zawodów: Mid-Season Invitational oraz Worlds./oprac. ns/
źródło: Daimler
Zobacz podobne artykuły:
Marcello Gandini i Lamborghini Countach
Wiadomości / Wydarzenia
2024.04.13
Polskie premiery Mercedesa w Poznaniu
Wiadomości / News
2024.04.06
Audi Q6 e-tron i sztuka
Wiadomości / Wydarzenia
2024.04.05
52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki
Wiadomości / Moto sport
2024.04.17
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16
Najgorsze "silniki roku" w autach używanych
Warsztat / Porady
2024.04.16