Mercedes marką nr 1 w badaniu Superbrands 2014
Wiadomości / News / Mercedes
Mercedes-Benz triumfuje w badaniu Superbrands 2014, wyłaniającym najsilniejsze marki na rynku.
Trójramienna gwiazda zdobyła najwyższą lokatę spośród producentów samochodów i jako jedyna marka motoryzacyjna zakwalifikowała się do pierwszej dwudziestki zestawienia.
Od 20 lat organizacja Superbrands przeprowadza badania wizerunku marek na lokalnych rynkach i nagradza najsilniejsze z nich. Obecnie działa w ponad 80 krajach świata. W Polsce badanie Superbrands przeprowadzono już po raz dziewiąty. Wzięło w nim udział ponad 15 tys. polskich konsumentów oraz 65 branżowych ekspertów. Łącznie, oceniono ponad 2400 marek w 110 kategoriach.
W pierwszej dwudziestce tegorocznego zestawienia królują marki światowe, w tym tylko jeden producent samochodów – właśnie Mercedes. Dodajmy, że również w poprzednich latach ta niemiecka marka była nagradzana tytułem Superbrands. Główne kryteria decydujące o jego przyznaniu to: znajomość marki, skłonność do jej polecania, wyrazistość i pozycja rynkowa, konkurencyjność, spójność, rozwój oraz jakość relacji z klientami.
Partnerem organizacji Superbrands jest Ministerstwo Gospodarki.
Zobacz podobne artykuły:
Fotele powodujące... raka
Wiadomości / News
2024.05.12
Nowa Klasa G zelektryzowała Los Angeles
Wiadomości / Wydarzenia
2024.05.11
BMW na Festiwalu Filmowym w Cannes
Wiadomości / News
2024.05.11
Ford Mustang w popkulturze
Wiadomości / Ciekawostki
2024.05.12
BMW na Festiwalu Filmowym w Cannes
Wiadomości / News
2024.05.11
Majówka 2024: Blisko 2000 pijanych kierowców
Bezpieczeństwo
2024.05.11