
Koncepcyjny Mitsubishi Ralliart
Mitsubishi ujawniło nowości wystawy Tokyo Motor Show 2022.
Już w styczniu Mitsubishi zaprezentuje na targach Tokyo Auto Salon 2022 (14-16 stycznia), dwa modele koncepcyjne. Na razie producent pokazał jedynie zdjęcie ukazujące fragment pojazdu Ralliart Concept. Chociaż nie ujawniono, który model posłuży jako baza dla stworzenia auta koncepcyjnego podano jedynie, że „samochód koncepcyjny Ralliart łączy w sobie inżynierię Mitsubishi i fascynację nowymi wyzwaniami Monozukuri (rzemiosła).”
Na zdjęciu widać duży dyfuzor ze światłami LED w stylu F1 zintegrowanymi pośrodku i znaczkiem Ralliart po prawej stronie. Nie jest to jednak tył nowej generacji Lancera Evo. Konstrukcja tylnej klapy wydaje się być dość podobna do nowej generacji Outlandera i chociaż zderzak jest inny, nie zdziwilibyśmy się, gdyby ten concept posłużył jako zapowiedź flagowego SUV-a o wysokich osiągach. Sądząc po braku widocznych końcówek rur wydechowych, concept może być wyposażony w całkowicie elektryczny lub hybrydowy układ napędowy typu plug-in.
W maju ubiegłego roku Mitsubishi oficjalnie ogłosiło powrót Ralliarta, a kilka tygodni temu zaprezentowało serię akcesoriów marki Ralliart do Pajero Sport i Triton w Tajlandii, ale wydaje się, że nadszedł czas na model sygnowany Ralliart.
Drugą nowością Salonu będzie kei-car, czyli elektryczny samochód z popularnego w Japonii segmentu mikrosamochodów. Wersja seryjna będzie dostępna w sprzedaży w Japonii na początku przyszłego roku podatkowego (rok fiskalny 2022 trwa od kwietnia 2022 do marca 2023). Będzie to jednocześnie bliźniacza konstrukcja modelu Nissana./ns/
Foto: Mitsubishi
Zobacz podobne artykuły:
Kia Stinger - pożegnanie
Wiadomości / News
2023.01.14
GDDKiA w 2023 r. odda blisko 260 km dróg
Wiadomości / News
2023.01.04
Nissan LEAF zasila światełka na świątecznej choince
Wiadomości / News
2022.12.26
Kia Stinger - pożegnanie
Wiadomości / News
2023.01.14
Sportowy brand Mercedesa notuje rekordowe wyniki sprzedaży
Wiadomości / Gorące tematy
2022.12.30
Bądź na bieżaco! Zapisz się do newslettera.