Jakiej marce ufają Niemcy?
Branża motoryzacyjna według badania firmy Emnid cieszy się największą estymą spośród wszystkich zbadanych gałęzi gospodarki.
Audi to ulubiona i ciesząca się największym zaufaniem marka wśród niemieckich kierowców. To wniosek wypływający z reprezentatywnego badania ankietowego firmy demoskopowej TNS Emnid, przeprowadzonego dla stowarzyszenia czołowych niemieckich agencji marketingowych (GPRA). Wskaźnik ten odzwierciedla nastawienie klientów do firm ośmiu wiodących gałęzi gospodarki Niemiec. W branży motoryzacyjnej, 85 proc. ankietowanych wyraziło swoje zaufanie właśnie do Audi.
„Zaufanie jest dla marki najtwardszą walutą i podstawą sukcesu“ – stwierdził Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. „Dlatego taki dowód zaufania konsumentów postrzegamy jako potwierdzenie słuszności kierunku naszej strategii i uznanie dla codziennego trudu całej drużyny Audi.“
Badania dotyczące wskaźnika zaufania GPRA przeprowadzane są przez TNS Emnid dwa razy w roku (od 2009 r.). W ostatnim badaniu, instytut badał zaufanie klientów do marek i produktów w pięciu różnych kategoriach – począwszy od jakości produktu, przez podejście do klienta aż po świadomość odpowiedzialności społecznej danego przedsiębiorstwa.
Foto: Audi
Zobacz podobne artykuły:
Nowy Fiat 500 w 2032 r.
Wiadomości / News
2024.12.11
Porsche zredukuje liczbę salonów w Chinach
Wiadomości / News
2024.12.11
Garaż Al Assada
Wiadomości / News
2024.12.10
Nowy Fiat 500 w 2032 r.
Wiadomości / News
2024.12.11
Porsche zredukuje liczbę salonów w Chinach
Wiadomości / News
2024.12.11
Na jakiej zasadzie działają dodatki ceramiczne do oleju?
Warsztat / Porady
2024.12.11