Jakiej marce ufają Niemcy?
Branża motoryzacyjna według badania firmy Emnid cieszy się największą estymą spośród wszystkich zbadanych gałęzi gospodarki.
Audi to ulubiona i ciesząca się największym zaufaniem marka wśród niemieckich kierowców. To wniosek wypływający z reprezentatywnego badania ankietowego firmy demoskopowej TNS Emnid, przeprowadzonego dla stowarzyszenia czołowych niemieckich agencji marketingowych (GPRA). Wskaźnik ten odzwierciedla nastawienie klientów do firm ośmiu wiodących gałęzi gospodarki Niemiec. W branży motoryzacyjnej, 85 proc. ankietowanych wyraziło swoje zaufanie właśnie do Audi.
„Zaufanie jest dla marki najtwardszą walutą i podstawą sukcesu“ – stwierdził Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. „Dlatego taki dowód zaufania konsumentów postrzegamy jako potwierdzenie słuszności kierunku naszej strategii i uznanie dla codziennego trudu całej drużyny Audi.“
Badania dotyczące wskaźnika zaufania GPRA przeprowadzane są przez TNS Emnid dwa razy w roku (od 2009 r.). W ostatnim badaniu, instytut badał zaufanie klientów do marek i produktów w pięciu różnych kategoriach – począwszy od jakości produktu, przez podejście do klienta aż po świadomość odpowiedzialności społecznej danego przedsiębiorstwa.
Foto: Audi
Zobacz podobne artykuły:
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16
Premiery BMW podczas Święta Motoryzacji
Wiadomości / News
2024.04.15
Nie żyje Paolo Pininfarina
Wiadomości / News
2024.04.14
Tajemniczy prototyp Peugeota
Prezentacje / Concept Cars
2024.04.18
52. Rajd Świdnicki - powroty i niespodzianki
Wiadomości / Moto sport
2024.04.17
Alfa Romeo – kontrowersje wokół nazwy
Wiadomości / News
2024.04.16