Honda CR-V – Pierwsze retusze
Wiadomości / Prezentacje / Honda / nowe auta
Popularny SUV Hondy doczekał się pierwszej kuracji odmładzającej. Co się zmieniło?
Delikatnie przeprojektowano nadwozie i wnętrze a także przygotowano nowe rozwiązania. Jak podkreśla producent, odświeżony model zyskał bardziej sportowy charakter. Najbardziej zauważalne zmiany dotyczą przedniej części nadwozia. Przeprojektowano reflektory, które łączą się z nową osłoną chłodnicy. Nowy kształt ma także zderzak i osłony pod nim. W tylnej części natomiast pojawiły się nowe światła typu LED.
Styliści zajęli się również wnętrzem, w którym można dostrzec chromowaną listwę, która pojawiła się na całej szerokości kokpitu. Zastosowano ponadto wyższej jakości materiały wykończeniowe, a także poprawiono funkcjonalność podłokietnika, który można teraz przesuwać w zakresie 60 mm. Nabywcy europejskiej wersji Hondy CR-V 2015 - jako pierwsi – otrzymają nowy system rozrywkowo-informacyjny Honda Connect, który znajdzie się w wyposażeniu standardowym - od wersji Elegance. Wszystkie informacje prezentowane są na 7-calowym ekranie dotykowym. Honda Connect obejmuje takie funkcje, jak informacje o stanie pojazdu, kamerę cofania, system audio czy Bluetooth oraz MirrorLink. System umożliwia również dostęp do Internetu, dziewięć fabrycznie zainstalowanych aplikacji, usługę Honda App Center, czy opcjonalną nawigację satelitarną Garmin.
Czteronapędowa wersja Hondy otrzyma także nowy silnik wysokoprężny. Jest to 4-cylindrowa jednostka o poj. 1.6 i-DTEC z serii Earth Dreams Technology o mocy 160 KM (350 Nm maksymalnego momentu obrotowego). Silnik ten może współpracować z nową, automatyczną skrzynią biegów o dziewięciu przełożeniach.
Silnik może współpracować z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach lub z nową, dziewięciobiegową przekładnią automatyczną. W wersji z manualną skrzynią biegów CR-V emituje poniżej 130 g/km CO2, podczas gdy wersja z przekładnią automatyczną - poniżej 135 g/km, czyli o 20 proc. mniej w porównaniu z poprzednikiem wyposażonym w przekładnię o pięciu przełożeniach. W ofercie nadal pozostaną dotychczas oferowane wersje - z napędem przedniej osi i przekładnią manualną – 1.6 i-DTEC (120 KM) oraz odmiana z silnikiem benzynowym 2.0 i-VTEC (155 KM), spełniająca normę Euro 6.
Odświeżony CR-V zadebiutuje na rynku wiosną 2015 r.
Norbert Szwarc Foto: Honda
[gallery ids="47267,47266,47265,47264"]Zobacz podobne artykuły:
"GARDEN OF IDEAS" PODCZAS MILAN DESIGN WEEK 2024
Wiadomości / News
2024.03.28
Autonomiczne pojazdy: wizja przyszłości czy odległa mrzonka?
Wiadomości / Gorące tematy
2024.03.26
Ghostbusters: Frozen Empire z udziałem Mercedesa Sprintera
Wiadomości / Wydarzenia
2024.03.21
Firmy z branży
Honda Wyszomirski
mazowieckieHolowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli
Finanse / Ubezpieczenia
2024.03.28
Rajd Safari - Kajetanowicz liderem w WRC2
Wiadomości / Moto sport
2024.03.28
Nissany już wkrótce tylko elektryczne
Wiadomości / News
2024.03.28