Cyfrowa książka serwisowa Skody
Elektroniczna książka serwisowa zastąpi tradycyjną książkę, a dokumentacja wykonanych prac serwisowych będzie zapisywana w centralnej bazie danych.
Dla wszystkich samochodów wyprodukowanych od 45 tygodnia 2013 r. doradca serwisowy rejestruje potwierdzenie wykonania każdego przeglądu w cyfrowej książce serwisowej. Będzie to dużym ułatwieniem, ponieważ każdy klient będzie mógł przechowywać wydrukowane potwierdzenia wykonania przeglądu w dokumentacji pojazdu.
Cyfrowa książka serwisowa ma przede wszystkim zapewniać wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie zapobiegania manipulacjom wpisów, przejrzystą dokumentację wykonanych prac serwisowych, ochronę przed utratą lub uszkodzeniem kart wpisów. Pojazd można serwisować w dowolnej specjalistycznej stacji obsługi (także za granicą), ponieważ baza danych jest dostępna na całym świecie.
Dodatkowo cyfrowa książka serwisowa umożliwia większą przejrzystość podczas nabywania lub sprzedaży używanego pojazdu dzięki centralnemu przechowywaniu wpisów, a wpisy systemowe stanowią wsparcie dla klientów podczas dochodzenia roszczeń wynikających z przedłużenia gwarancji.
Pozostałe informacje umieszczone do tej pory w książce serwisowej (wklejka z wyposażeniem, data wydania, dane sprzedawcy, informacja o podstawowych prawach gwarancyjnych) przeniesione zostaną do instrukcji obsługi samochodu.
źródło: Skoda
Zobacz podobne artykuły:
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do Polski
Wiadomości / Gorące tematy
2024.04.23
VW R – oddzielną marką?
Wiadomości / News
2024.04.21
Alfa Romeo - nazwa Milano już była
Wiadomości / News
2024.04.24
Im większy luksus, tym większe… ryzyko!
Używane
2024.04.22
Podwójne zwycięstwo Toyoty w Rajdzie Chorwacji
Wiadomości / Moto sport
2024.04.22