Bernhard Maier: „Czwarty SUV Skody na rynku chińskim jeszcze w tym roku”
Skoda planuje wzmocnić swoją silną pozycję na rynku chińskim i do 2020 r. podwoić sprzedaż do poziomu 600 000 samochodów rocznie.
Marka stawia już konkretne kroki na drodze ku realizacji tego celu – rozpoczęła ofensywę modelową w segmencie SUV, oferując auta dopasowane specjalnie do preferencji i oczekiwań chińskich klientów. Na targach ‘Auto China 2018’, które odbyły się w Pekinie, czeska marka prezentowała nowy miejski SUV.
W roku 2017 Skoda świętowała dziesięciolecie swojej obecności w Chinach. Zaprezentowała wtedy na rynku chińskim trzy nowe modele: Octavię Combi oraz SUV-y: Kodiaq i Karoq. W kolejnych latach marka planuje dalsze przyspieszenie rozwoju poprzez kontynuację ofensywy modelowej. W ubiegłym roku Skoda potwierdziła strategiczne znaczenie chińskich odbiorców, wybierając Szanghaj na miejsce światowej premiery studialnego modelu Vision E – zapowiedzi pierwszego w pełni elektrycznego modelu Skody w segmencie SUV.
„Skoda obserwuje szczególnie dynamiczny rozwój segmentu SUV na rynku chińskim. Tylko przez ostatnie trzy lata popyt na samochody tego typu w Chinach wzrósł dwukrotnie” – zauważa Dyrektor Generalny marki Skoda Bernhard Maier. „Nasza ofensywa w segmencie SUV w Chinach rozpoczęła się w zeszłym roku debiutem świetnie przyjętych modeli Kodiaq i Karoq. Teraz wprowadzamy model przygotowany specjalnie na rynek chiński: Kamiq. Jeszcze w tym roku Skoda zaprezentuje kolejnego, dużego SUV-a, który będzie czwartym przedstawicielem aut z tego segmentu w naszej ofercie na chińskim rynku”.
Skoda Kamiq wchodzi na chiński rynek jako model pozycjonowany poniżej kompaktowego SUV-a Karoq. Styl auta został zaprojektowany zgodnie z gustami chińskich odbiorców. Zawiera on wszystkie klasyczne motywy języka stylistycznego SUV-ów Skody. Po modelu Kamiq, Skoda będzie wprowadzała na chiński rynek kolejne nowości modelowe w segmencie SUV dopasowane specjalnie do miejscowych preferencji./ns/
źródło: Skoda
Zobacz podobne artykuły:
Porsche GT3, którego nikt nie kupuje
Wiadomości / News
2025.01.12
Zwycięzca konkursu Car of the Year 2025
Wiadomości / News
2025.01.10
Najczęściej wyszukiwana marka motoryzacyjna...
Wiadomości / News
2025.01.08
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu aut elektrycznych
Wiadomości / Gorące tematy
2025.01.13
Porsche GT3, którego nikt nie kupuje
Wiadomości / News
2025.01.12
HySE-X2 - Wodorowy buggy w Rajdzie Dakar
Warsztat / Technika
2025.01.11